Lazacos - citromos tészta

Végül a vasárnapi ebéd lett a maradék lazac vége. Valami könnyűt és gyorsat szerettünk volna, L kérésére petrezselyemmel, úgyhogy improvizáltam, igen sikeresen, még ha nem is illik ilyet mondani. Ráadásul szombaton a habverőm nem volt hajlandó közreműködni, és egy adag tejszínből édes vajat csapott nekem, ezzel azt is elhasználhattam.




Hozzávalók:
20 dkg tészta
20-25 dkg már megsütött lazac (konzerv is jó lenne)
fél citrom
3 ek vaj vagy olivaolaj
3 szál újhagyma
kis csokor petrezselyem
1 púpos ek kapribogyó


Elkészítése:
A tésztát feltettem főni, és miközben megfőtt, a karikákra vágott újhagymát, a kapribogyó felét és a petrezselyem apróra vágott zsenge szárát csipet sóval és borssal kicsit megfonnyasztottam. 3 perc után beledobtam az összetört lazacot és a petrezselyem felvágott levét. Összekevertem, és a citromot és a maradék kapribogyót tálaláskor adtam hozzá. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések