Ismét maradék rizs

A tegnapi vacsi furán alakult, L végül beült valahova egy (két) sörre a barátaival, majd hazatérvén mégis megette a nőies vacsorát, ezért a kiolvasztott bolonyait ma pusztítjuk majd el.
Maradt viszont egy adag főtt rizs tegnapról, ezért szokásomhoz híven magányos maradék kaját készítettem belőle.


Hozzávalók:
1 bögre főtt rizs
1 ek olaj
1 szál újhagyma
1 marék mirelit borsó
1 csészényi maradék párolt gomba
negyed kaliforniai paprika
1 púpos kk gochujang (koreai csípőspaprika krém)
1 ek szójaszósz
1 tojás
1 kk szezámmag
(1 főre, ha a magányosból nem derült vona ki)


Elkészítése:
A forró olajba olajba először a fagyott borsót, majd a többi zöldséget borogattam bele, gyorsan kevergetve, kb 3 perc után a rizst is belekevertem, majd újabb kb 2 perc után a szójaszószt és a paprikakrémet is. Amikor már minden elkeveredett, a wok egyik felére húztam a zöldséges rizst, a másik felébe pedig beletörtem a tojást, majd gyorsan kevergettem (csak a tojást) hogy rántotta szerűen összetörjön, amikor ez is elkészült, összekevertem a rizzsel. A végén még megszórtam pirított szezámmaggal, mert az is maradt tegnapról.
Nyami.







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések