Magányos vacsora 2.0 / üvegtészta zöldséggel, tojással

Akkor most szingli leszek 6 napig. Nem mondom, hogy mindig főzök valamit akkor is, ha egyedül vagyok, de azért majdnem.


Ma a klasszikus egyedül evős receptem egy változata volt az ebéd, de majd a hét folyamán igyekszem változatosabban intézni a kajákat.




Hozzávalók: 
10 dkg üvegtészta
3 ek szójaszósz
2 ek pirított szezámmag olaj
1 ek napraforgó olaj
1 púpos kk őrölt fehérbors
1/4 piros kaliforniai paprika
3 szál újhagyma
6 kisebb levélnyi kínai kel
1 tojás


Elkészítése:
A zöldségeket összevágtam kis darabkákra, (ahogy teszik), majd a hagyma fehérjével, a kaliforniai paprikával és a kínai kel vastag részével kezdve 1 ek sima olajon rázva-kevergetve pirítottam 5 percig, majd beledobtam a hagyma zöld részét és a kínai kel levelét is, és megszórtam a fehérborssal. 
A tésztát csak leforráztam, és 3 perc után leszűrtem, leöntöttem a szójaszósszal és a szezámmag olajjal. 
A tükörtojást gyorsan megsütöttem, és az egészet nagy halomba pakolva bevágtam.




Kevesebb idő volt elkészíteni, mint felöltözni és leugrani a sarki kínaiba.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések