Heti menü a Sainsbury's-től / olcsó vacsora

Netes nézelődés közben (be akartam linkelni a citrom eszenicát), betévedtem annak a boltnak az oldalára, ahol vettem. Amikor Angliában éltünk, a Sainsbury's-ben intéztük a bevársárlásainkat, én be-buszoztam a városba, L pedig házhozszállíttatott velük, (a házhozszállítás olcsóbb volt, mint a buszjegy). 
Akkoriban Jamie Oliver reklámozta őket, minden héten voltak ingyenes cuki kis recept kártyák, pontosan megjelölve, hogy mit kell venned hozzá. (Tegnap pont láttam Anyunál, hogy a Lidl is osztogat ilyeneket.) 
Most a honlapon van többféle heti menü is, valamikor régebben kezdhették ezt is, de akkoriban nem nézegettem az oldalukat. A lényeg: heti 5 vacsora 4 főre, 20 fontból. (20 font, az 4 óra munka minimálbéren, és akkor már adóztál is.) 
Egyébként ez a 20 font csak úgy működik, hogy abból indulnak ki, hogy mindenféle alap hozzávalói vannak az embernek otthon (olaj, alap fűszerek, mustár, tej, fokhagyma, stb).
10 darab olyan menüt tüntettek fel, hogy csak vacsora hétköznap esténként, (és van 3 heti teljes heti menü is, napi 3 fogással, minden napra - de az elég gagyi, a reggeli sokszor lekváros kenyér). Szerintem nem is rosszak, egyszer majd azt is kipróbálom, és akkor 10 hétig nem kell gondolkodnom. Csak előtte még kell készítenünk egy új adagot az angolos kolbászunkból, mert ha jól látom, hetente legalább egyszer, (néha kétszer) szerepel a menüben.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések