Majonézes brokkoli saláta

Ilyeneket eszünk mostanában. És élvezzük. Nem mondom, hogy nem hiányzik néha egy jó kis carbonara tészta, de ezt a salátát olyan mennyiségben tudom fogyasztani, hogy az valami hihetetlen.
Ja, és én egészen eddig a brokkoli salátáig nem értettem, hogy miért tesznek az emberek mazsolát a salátába. Meg ezt az egész különféle textúrák dolgot. Ezt is először mazsola nélkül készítettem el, és valami hiányzott belőle. Amikor kipróbáltam - szigorúan csak egy darab mazsolát egy villányi salátára, kiderült, hogy nem tudtam mi hiányzik eddig.


Hozzávalók:
1 fej brokkoli (fél kg általában)
1 közepes fej lilahagyma
2 csapott ek majonéz
2 púpos ek görög joghurt
1-2 ek citromlé
1 bögre pirított mandula
só ízlés szerint
fél bögre mazsola



Elkészítése:
A brokkolit összevágom apró darabokra. Én a robotgép gyaluló funkciójával szoktam, viszonylag vastagabbra.


A hagymát felkockázom, a mandulát durván felaprítom és összekeverem a többi hozzávalóval.
A mazsolát nem szoktam belekeverni, ha nem eszem meg rögtön, mert nem szeretem ha megszívja magát.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések