Gyors zöld thai curry csirkemellből

Az egyszerűség kedvéért mostanában sokszor egy egész csirkét sütök meg. Mindketten jobban szeretjük a combot, de kell a változatosság, ezért jobb, ha mell is van. Viszont ha az ember nem tudja megenni rögtön frissen kisülve, akkor általában már túl száraz, és még nehezebben csúszik le. Itt jönnének be a mindenféle szószok, de mivel most azokkal csínján bánunk, viszonylag kreatívan kell kombinálnom. Thai zöld curry krém mindig van a hűtőben egy dobozzal - mivel nagyon erős, nagyon kevés kell belőle egyszerre, és hosszú ideig kitart.


Hozzávalók: 1-2 főre
1 sült csirkemell felkockázva - trancsírozva
1 szál újhagyma
1 kk zöld curry krém
2-3 ek joghurt
tálaláshoz: korinader, zöldcitrom

Elkészítése:
A hagymát és a curry krémet kicsit összepirítottam. Nem raktam alá olajat, így elég hamar elkezdett ragadni, felöntöttem egy fél deci vízzel, és beleszórtam a csirkemellet. Kevergettem kicsit, hogy a curry krém mindenhova jusson, és a hús átmelegedjen. Elzártam, amikor a víz nagyjából elpárolgott, és belekevertem a joghurtot.
Felaprított koriander és limelé mehet még bele.

Ha nem diétásra készítettem volna, akkor az elején kap egy kis olajat, a végén pedig kókusztejet joghurt helyett. És egy halom jázmin rizst.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések