Majonézes kukoricasaláta

Héfőn elszaladtam ebédszünetben kis kosárkámmal a piacra. (Milyen hasznos, ha megebédelek munka közben a számítógép előtt - így az ebédszünetet másra használhatom!) Ez még múlt héten volt. Ezen a héten pedig ráébredtem, hogy az akkor vásárolt cuccok közül a két szál kukoricát azóta is a hűtőben őrizgetem...
Gyorsan mentek a mikróba, mert ott 4-5 perc alatt megfőnek a ruhájukban, és mosogatni sem kell, aztán levagdostam a szemeket, és az egyikből majonézes kukoricasaláta lett, a másik visszaköltözött a hűtőbe, és ott várja sorát.


Hozzávalók: (hm-hm... 1 főre)
250g főtt kukorica (1 cső)
140g tejföl (1 kis doboz)
1 ek majonéz
1 kk csípős (angol vagy dijoni) mustár
2 vékony szál újhagyma felkarikázva (vagy egy darabka felkockázott lilahagyma)
őrolt fehérbors

Elkészítése:
Na vajon?
Összekever, kóstol, ízesít / korrigál, összekever.
Snidlinggel díszít, vagy újhagyma zöldjével...

Egyébként nem is szeretem a majonézes salátákat.
Csak ezt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések