Görög saláta

Általában köretnek vagy salátának használom a görög salátát, de ma egyszerűen ez lesz az ebéd / vacsora. (Az angol kirándulás kicsit kiütötte a gyomromat - ott túl olcsó a csoki és túl drága a saláta...)

Hozzávalók (2 adag):

250g uborka (4 kisebb hagyományos - nem kígyó - legalább nyáron, amíg van)
250g paradicsom (4 közepes szem)
40g lilahagyma (1 kicsi fele)
100g feta (vagy krémfehér) sajt
nagy marék fekete olajbogyó
2 ek citromlé
3 ek szűz olivaolaj
2 csipet só


Elkészítése:
Mindent felkockáztam tetszőleges méretre, és egymásra szórtam. Én szeretem az uborkát nem megpucolni, nem csak lustaságból, de tetszik is a méregzöld szín a salátában, és egyébként sem árt rostot enni. A paradicsom belseje maradhat, (én ha magamnak készítem, nagyjából ki szoktam venni) finoman beleolvad az öntetbe. Sózni, citromlével és olajjal leönteni valamint összekeverni csak tálalás előtt szoktam, de az sem baj, ha összeérik kicsit. Ki hogy szereti.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések