Petrezselymes újkrumpli spárgával és sült csirkecommbal

A vajas - petrezselymes újkrumpli is a tavasz egyik jellegzetes finomsága. A vacsora összes fogását egyszerűre vettem, a csirke csak sót, borsot, majorannát és egy csepp olajat kapott, és viszonylag kis lángon sütöttem (180 fokon, sütőben), amíg meg nem puhult és pirult, a blansirozott spárgát pedig bacon-ba tekerve kicsit megpirítottam szintén a sütőben. 



A krumpli sem egy nagy varázslat, csak türelem kell hozzá, és vastag fenekű, lefedhető serpenyő. Direkt kis szemű újkrumplit vásároltam hozzá, és csak alaposan megmostam, nem vakargattam nagyon. Fél cm vastag karikákra vágtam, és 3 ek vajjal feltettem kis lángon párolódni. Időnként óvatosan átkevertem, megsóztam. Amikor megpuhult, kb 30-40 perc után, alaposan megszórtam apróra vágott petrezselyemmel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések