Találtam

Ma nincs recept, mert maradékot ettünk, de azért írok, mert:
a, grafomán vagyok - vagy - b, van valami írnivalóm...


Találtam két nagyon jó kajával kapcsolatos oldalt ma. Az első a seven spoons, amiben az tetszik legjobban, hogy mer kirakni olyan recepteket, amiket mások írtak, ő csak kipróbált. Ha az ember olvas más gasztro-blogokat (márpedig a legtöbben akik írnak, olvassák is másokét) sok jó ötletet lát. Olyan jó az ilyen visszajelzés: tényleg elkészítette, jól sikerült, esetleg miben változtatott rajta... És nem mellesleg a fényképei fantasztikusak. A másik oldal a Great Food Photos, ahogy a címe mondja, kaja fotósokat szerepeltet. Van, aki profi fotós, és van aki elvileg amatőr (csak a blogjára fényképez). A képeken kívül interjút is közöl velük. 


Nézegetem a képeket, és nagyon sajnálom magam, hogy amikor normális fény van, és talán jó képeket lehetne csinálni, én dolgozni vagyok / sötét a lakás. Ki fogok cuccolni a gangra, fényképezni. Majd jól néznek a szomszédok, hogy mit teszem az agyam...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések