Füstölt halas omlett

Szeretem a hétvégi reggeliket, hogy van idő valami tisztességesebb kaját összedobni...
Pár napja találtunk leárazott füstölt tengeri pisztrángot, gyorsan vettünk magunknak és a családoknak is. Gondolkodtam, hogy mi legyen belőle, de csak egy omlettig jutott a kreativitásom. Már régebben is akartam próbálni a sütőben való omlett készítést. Nos: nem vagyok érte annyira oda. Végre használhattam az öntöttvas serpenyőmet, de kb ennyi. Persze lehet, hogy a sütőm nem a legjobb (sőt, biztos) ha lenne benne felső melengető, talán jobb poén így sütni. Majd újra kipróbálom, ha lecseréltem a sütő most már bármelyik évben megtörténhet




Hozzávalók és elkészítése: 
fejenként 2-3 tojás
2-3 szál újhagyma felkarikázva
1-2 ek olaj
40g füstölt hal kicsit összetörve (kb magától szétesik)
csipet só
csili ízlés szerint


A hagyma fehér részét kicsit megsütöttem az olajban, majd félretettem egy tálkában, és a serpenyőt beraktam az előmelegített forró sütőbe. A hagymára ráütöttem a tojásokat, beleszórtam a felkarikázott zöld szárát is, sóztam és felvertem.
Amikor a serpenyő már felhevült, kivettem, kapott még egy kis olajat, beleöntöttem a tojást, beletépegettem a halat, és visszaraktam a sütőbe 4-5 percre. És zseblámpával nézegettem az ajtón át, hogy megszilárdult-e már (mert hogy világítás sincs benne).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések