Finocchi alla diavola / édeskömény citromos szószban

Az ördög édesköménye, egyébként, de az is milyen rossz cím lenne. (Nem csípős, úgyhogy nem értem, miért az ördögé.) Ebből a könyvből.




Hozzávalók: 
1 édeskömény gumó
3 szeletke szardella 
2 ek olivaolaj
fél kk dijon mustár
1 kk fehérbor ecet
fél citrom leve
só, bors


Az édesköményt mandolinnal szeletekre vágtam, az olajat felmelegítettem, és megolvasztottam benne a szardellát, beleforgattam az édesköményt és nagyon kis lángon a gázon hagytam. Összekevertem a többi hozzávalót, és azt is belekevertem. Kóstolgattam, és utána sóztam, borsoztam. Egy kevés víz is kellett alá, párolódott vagy 20 percig, és még utána is ropogós volt. (De gondolom ez az édeskömény korától függ - ez öregecske lehetett.) A végén hagytam egy kicsit odasülni.
Bruschetta -szerűen eszegettük meg, de szerintem eredetileg köretnek tervezték.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések