Füstölt makréla krém, (vagy pástétom, ha előkelőnek akarunk tűnni)

Az egyik dolog, amit mindig hozzunk haza Angliából, az a különféle füstölt halak a másik az érett cheddar, a harmadik stilton, a negyedik a Laphroaig whisky, meg egy kis ale, mert itthon azt sem kapni...
Szóval füstölt hal: most hoztam makrélát direkt hogy elkészítsem ezt a krémet, és még másokat is, amit majd később megírok.
Nem mintha valami baj lenne a füstölt makrélát simán megcsipegetni, de így felhígítva kellemes előétel vagy szendvicsbevaló kence lehet.




Hozzávalók:
25 dkg füstölt makréla (2 db kisebb halacska)
17,5 dkg tejföl (egy doboz)
12,5 dkg ricotta (fél doboz)
fél citrom leve
tálaláshoz kapribogyó, esetleg csipet őrölt csípőspaprika 


Elkészítése:
Aprítógépben, mindent bele, aztán gázt neki. Persze nekem kicsi aprítóm van, csak olyan rúdmixer aljára való dobozkás, a nagy turmixgépbe sajnáltam belerakni, mert ami nem folyékony, abból nagyon sok benne ragad, úgyhogy kisebb adagonként aprítgattam, és utána kevertem össze. 
A tejfölt és a halat mind hozzáraknám, és kóstolgatva kevergetném bele a ricottát, azért maradjon a hal a domináns íz. 
Kapribogyó pedig kell, mert finom, és mert látványilag is megdobja a dolgot.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések