Citromos zsályás csirkemell

Na, látszik milyen ügyesen szervezem a menüt: tegnap, amikor még meleg volt, ettük a nehezebb, téliesebb tésztát, ma pedig megint visszatért az hideg kora tavasz, és íme egy finom nyárias sülthús: egyszerű és nagyon finom.




Hozzávalók:
csirkemell (kettőnkre egy nagyobb csirkemellet szoktam számolni)
1 ek vaj, és hozzá egy 1 ek olaj, hogy ne égjen nagyon meg a vaj sütés közben
10 nagyobb zsályalevél
fél citrom leve (visszafogtam magam)
só, frissen őrölt bor


Elkészítése:
Összeolvasztottam a vajat és az olajat, a mellet 3 lapos nagy szeletbe vágtam, sóztam, borsoztam, és zsályaleveleken a vajba fektettem. Nagyon kis lángon sült vagy 10 percet oldalanként amíg aranyszínű lett (amikor megfordítottam, megint alá tettem a zsályát), amikor elkészült, rányomtam a citrom levét.
Snidlinges krumplipürével ettük, és a sült zsálya nem dekoráció, nagyon finom. Ha marad citromos vaj a serpenyőben, azt is feltétlenül a húsra kell önteni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések