Póréhagymás krumplileves

Persze nem bírtam ki úgy két napot, hogy ne főzzek, hiába főztek ránk, ma este csak becsúszott egy kis leves.
Nem annyira gyakran turmixolom a leveseket, mint amennyire a feltett receptekből úgy tűnik, de ezt szeretem pürésíteni.


Hozzávalók:
2 ek olaj vagy vaj
10 cm póréhagyma (fehér része)
2 közepes szem krumpli
3 dl húsleves (ha van éppen)
só, bors


Elkészítése:
A pórét összevágtam és olajon megfonnyasztottam. Felöntöttem a húslevessel és még 3 dl vízzel, és amikor felforrt beledobtam a kockára vágott krumplit is. Sóztam borsoztam, és 15 percig (amíg a krumpli megpuhult) hagytam főni, aztán az egészet turmixoltam. Természetesen ha túl sűrű, itt még lehet hígítani, vagy a fűszerezést igazítani kivéve ha túl sós lett, vagy túl híg. (Na jó, azon kis lehet segíteni, csak nem egy pillanat alatt.)
Olvadós sajttal, kenyérrel ettük.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések