Cumberland kolbász puliszkával, lilahagyma lekvárral és édesköményes paradicsomszósszal

Ilyenkor kellene valami fantázianevet adni a kajának, hogy ne legyen egy km a cím.
Miről nem szól ez a bejegyzés:
A kolbász receptjét még mindig nem fogom leírni, mert lusta vagyok megkeresni a papírt, a hagymalekvárt már írtam, de még fogok is hamarosan, az édesköményes paradicsomszósz meg maradék a hűtőböl, szóval most azt sem írom le.
Mi marad?


A puliszka:
Kukoricadarából készült, mert annak a texturáját jobban szeretem, mint a lisztét, és mert amikor először ettem ilyet Erdélyben (minusz az angol kolbász, meg ilyenek, szóval csak puliszkát ettem), ott is darából volt. Ők csak vízben főzték, nekem a folyadék fele tej volt, de csak amolyan zsírtalan tej, szóval fehér víz...
2/3-ad bögre (cup, szóval a 2,5 dl-es mérőke) dara  kb 1 liter folyadékot vett fel, azon kívül csak egy kis sót kapott. 
A felét tudtuk megenni, szóval 4 főre elég lenne.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések