Angol vajas rántotta / scrambled eggs

Először egy szálloda büfé reggelijében futottam össze ezzel a fajta tojásrántottával, és őszintén szólva olyan gusztustalannak találtam, hogy meg sem kóstoltam: fakó volt, és nyersnek látszott. 
A rántotta amit én ismertem, a nagymamám tyúkjainak szép sárga tojásából volt, és teljesen át volt sütve.
Aztán olvastam róla, készítettem másoknak és közben valahogy megszerettem.
Nem egy diétás kaja, és igazán jól elkészítve nem is valami gyors, mivel nem szabad, hogy nagy lángon hirtelen kiszáradjon a tojás.


Hozzávalók:
2 ek vaj
2 egész tojás
só, (bors)
1-2 ek tejszín (nem főző!, legalább 30% zsírtartalommal) ha van kibontva éppen


Elkészítése:
A legkisebb lángon felolvasztom a vajat, közben felverem a tojást sóval, (borssal, tejszínnel, ha használok), és beleöntöm a serpenyőbe. Továbbra is kis lángon, elkezdem kevergetni, hogy besűrűsödjön. Amikor már nem folyik, krémes, lehet tálalni: pirítóson, sült szalonnával, vagy pár szelet ropogós paprikával.
Teljesen egyéni, hogy ki mennyire engedi kiszáradni, de mi ilyen majdnem folyósan, nagyon krémesen esszük.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések