Reggeli, hónap elején

Általában csak hétvégén reggelizünk együtt, mivel én ébredés után 2-3 órával leszek csak éhes (annyit pedig ki vár otthon munkanapokon). Olyankor viszont igyekszünk valami tisztességesebbet enni (nem dobozos műzlit).
Vasárnap, miközben készítettem a szendvicset, azon tűnődtem, hogy honnan származott az ötlet, hogy így esszük a füstölt lazacot. Az biztos, hogy Angliában kezdtük (néha lehetett kettőt egy árért füstölt lazacot venni, olyankor megengedtük magunknak). Nekem úgy rémlik, hogy a klasszikus krémsajtos-lazacos bagel-t próbálhattam utánozni, de simán lehet, hogy az inspiráció pl. a lazac csomagolásáról származott.

Egy a lényeg, számunkra ez egy klasszikus kombináció: barna kenyér, cottage cheese (vagy krémesebb túró,  tejföl+ túró, esetleg krémsajt) füstölt lazac és snidling.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések