Nincs koriander

Még csak kedd van, de már az e heti terv is felborult.
Megint a koriander miatt.
Múlt héten még lusta voltam, és nem vonszoltam el magam az Ázsia boltig, a Fővám térre, gondolván, hogy a helyi nagyobb boltban is lesz. Szegény zöldséges srác, aki a mérleget nyomkodja a zöldség részlegen, komolyan azt sem tudta, hogy létezik ilyen fűszer.
Gondoltam, az én hibám, miért nem megyek szakboltba.
Tegnap elmentem Ázsiába (nem sok bizodalommal, mert sokszor láttam már ott is miniatűr fonnyadt fűszercsokrokat). Nos ott sem volt. Koriander egyáltalán nem, a szokásos fonnyadványok ott voltak ugyan, de amit én akartam, az nem.
Holnap még egy helyre elnézek, aztán ültetek magamnak koriandert, esküszöm.
Addig is, a citromos kókuszos csirke halasztódik...
De a korianderről érdekeseket olvastam ma. Majd megírom, ha nem lesz rohanás. Haha...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések