(Nagyon lusta) Cottage pie

Ez egy teljesen autentikus angol étel: az anyuka, akinek több mint egy évtizede (huh?!) au-pair-je voltam néhány hónapig, pontosan így készítette. Konzervből.
Sokszor böngésztem már eredeti recepteket, de eddig megmaradtam ennél, és amíg sikerül szereznem Heinz féle classic oxtail soup-ot, addig így készítem.
Szóval elnézést, hogy egyáltalán van pofám ezt kitenni, de bizony ma ez a vacsora.


Hozzávalók:
30 dkg darált sertéshús
1 db 400g-os  Heinz féle classic oxtail soup konzerv
1 nagyobb szál répa
5-10 cm póréhagyma (zöld és a fehér végéből is vágtam 5-5 cm-t)
6 szem apró krumpli (kb 40-50 dkg)


2 főre


Elkészítése:
Megpirítom a darálthúst csak úgy magában, aztán (pirulva, és szégyenemben kezemet tördelve) felöntöm a konzervvel, és rotyogtatom 2-3 percig, majd elterítem egy sütésálló tál alján.
A karikára vágott répát megfőzöm, és megy a húsra.
A krumplit és az apróra vágott póréhagymát kevés sós vízben megfőzöm, és kis vajjal, tejjel (vagy esetleg a főzővizzel) pürévé töröm. és befedem vele a húst és a répát.


180C fokos sütőben 45-50 percig sütöm, amíg meg nem sül szépen a teteje.


Mehetne bele az elején hagyma, a répával együtt zöldborsó, és a tetejére sajt... De most nem ment.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések