heti korrekció :)

A heti menü majdnem úgy omlott össze, mint annak a rendje. Mondanám, hogy a koriander zöld miatt, de nem biztos.
Ráadásul rájöttem, hogy lehet, hogy a világ máshogy számol, mint én, és már a 3. hetet tapossuk.
Mindenesetre így alakult valóságban:

hétfő: bableves olasz beütéssel
kedd: (nagyon lusta) cottage pie
szerda:  nem kaptam koriander zöldet, ezért a citromos - kókuszos csirke, rizzsel elmaradt, és helyette én töltött káposztát ettem, L. pedig a munkatársával kajált
csütörtök: még mindig töltött káposzta
péntek: kínai a kínaiból, az irodában, asztalnál elfogyasztva, ahogy illik
szombat: házon kívül (karfiol leves + hortobágyi palacsinta)
vasárnap: spenótos - ricottás lasagna (készül éppen)



Más tollával töltött káposztájával ékeskedem.


A töltött káposztáról még fogok filozofálni, mert L. nagycsaládja teljesen másként készíti (édesen, paradicsomosan és kevesebb hússal a töltelékben). De nem most.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések